moneymonday
指數/外匯
明報APP

即時財經新聞

人大顏寶鈴:港府應豁免營商人士入境檢疫安排

本港接連爆發新冠肺炎疫情,入境要求持續提高,其中包括對孟加拉等高風險地區入境人士,要求到港後需在指定檢疫酒店強制檢疫21天。身兼港區全國人大代表、飛達帽業(1100)副主席兼董事總經理顏寶鈴於記者會上指,集團於孟加拉設有聘請7000員工的廠房,稱長時間隔離「好痛苦」,並揚言要求政府考慮豁免出外營商人士的檢疫安排。

她認為,「一帶一路推我哋出去,返嚟又要我21日隔離,真係好冇自由度!」,並直斥「隔離對打工啲人有咩所謂,政府嗰啲做唔做都有咁多人工,我哋有成幾千人跟我哋搵食;我哋做生意喺邊到賺錢都係返嚟香港交稅,應該對啲交稅嘅人都要照顧下,交完稅又冇任何體恤,咁樣隔離真係唔掂!」,認為政府應重新研究隔離政策。

至於今年3月5日舉辦的人大會議,顏寶鈴透露,會議目前仍如期進行,並計劃於3月2日上京。

記者:周綺琪

 

其他報道

世銀料今年全球經濟將放緩 中國降至增5.1%

飛達帽業:業務供不應求 擬下半年擴展產能

港交所與深交所簽補充協議 共同推進大灣區建設

恒指半日升502點 見1個月最大升幅及點數新高 匯控再破頂

恒大旗下公司持股被法院凍結

內地股市半日向上 滬指升0.35% 創板指3100點得而復失