moneymonday
指數/外匯
明報APP

即時財經新聞

長和李澤鉅:香港呢幾年辛苦咗 但永遠係中國與外國的「橋樑」

在長和(0001)及長實(1113)業績會上,長和系主席李澤鉅被問到香港前景看法時,他指「香港呢幾年辛苦咗」,但有信心在國家支持下,香港始終是國際金融中心,在貿易、航運等都有優勢」,而香港人永遠幫到國家作為與外國的「橋樑」,「『橋樑』是香港人最叻嘅角色,橋有時生意好啲,有時生意無咁好,但橋嘅角色唔會失去,對香港繁榮穩定有信心。」

至於今日飛揚投下「深水炸彈價」,折實平均呎價1.25萬元,李澤鉅笑言,「我哋不嬲貼市」,市民一直想樓價可以負擔(affordable),可以平啲,今次大部分單位均在400萬元樓下。

李澤鉅指出,今次「深水炸彈價」名稱非他想出,但長實「最鍾意貨如輪轉」,「既然買到平地,點解唔賣平啲?」加上長實有幾個行業業務,不止地產業務,可以「容易啲企係高位,或者話退後少少睇市場」。

談到長和青衣聯合船塢申建逾1.5萬伙一事,他直言「唔係香港一直話唔夠地、唔夠樓?」認為通過此計劃,可以畀到香港人一個好選擇。他指外界或許不明白,以往政府有一幅地皮,原先為青馬大橋的工地,涉及可建四千多伙,但該地皮在懸崖下、無路可行至,惟有經船廠通往,故今次是有獨特原因,需要將聯合船塢與北面政府土地一併改變用途。

股息方面,李澤鉅自言加到股息、交到功課不容易,需要睇盈利表現,加上地產行業有周期,但作為地產營運商,「會跟周期做事,避到負面嘢盡量避」。

 

其他報道

李澤鉅:「回報合理,自然就會買地」

惠理集團去年轉虧 蝕5.44億元 末期股息3.4仙

百度文心一言1小時3萬企業客戶預約

AXA 安盛:全面通關後 保費收入達雙位數增長

香港失業率連跌十個月 降至3.3% 創逾3年新低

長實全年多賺3.6% 略遜預期 末期息增3.4%至1.85元

全日沽空金額171億 比率降至15.4% 盈富沽空最多

長和去年按IFRS 16後基準多賺9.5%至366.8億元 勝預期 末期息2.086元

恒指收市跌335點 見近3個月低 成交增3% 北水流入減47%

中國鐵塔與珠海格力電器簽協議   提供基站空調產品解決方案

瑞信CDS跌13% 但仍高達2967基點 股價大升40%

達勢IPO 入場費5555.47元