moneymonday
指數/外匯
明報APP

即時財經新聞

新地郭炳江變身大廚 整低糖月餅送4000個基層家庭

由舊年起疫情初起,已退下火線嘅新地(0016)前聯席主席郭炳江(Thomas)就一直密密手發起捐贈行動,希望幫助基層。早排中秋節,原來Thomas仲變身大廚,同帝京酒店一班員工落手落腳為受惠基層家庭安排半日的親子活動,等一班因疫情停課而長留家中嘅基層小朋友及家庭可以過一個與別不同嘅中秋佳節。

而且,Thomas仲提前抽空同酒店大廚陳師傅學整餅,之後先化身大廚教一班受助家庭,非常專業。而係整餅期間Thomas仲不停提醒大家落少啲糖,以免變到自己咁肥,仲話自己減緊肥添呀!

除了整餅,Thomas更同大家分享面對逆境時,要感謝家人、朋友的互相支持,困難終可以解決得到,他更希望在場的父母要堅韌落去,又提到社會上各界包括新地,沿途用心扶持有需要的人,相信逆境總會過。

中秋已過咗大半個月,但計返數,原來Thomas同大廚一齊做了一批健康的低糖月餅送俾4000個基層家庭,真係唔嘢少。而在過去一年半更已與超過30間非牟利機構的社工及義工合作,已援助逾50萬人次,分別捐出20萬個飯盒(每日600個)、7萬個福袋、緊急援助金近400萬元,相關捐贈每月繼續進行,真係唔話得啦。

文:肥嘟嘟公主

其他報道

一田:第二期消費券發放後首周百貨營業額升13%

【有片:埋身擊】納指反覆偏軟 惟後市未算淡

百度智能雲在廣州設「AI+工業互聯網基地」

深圳市在港發債今敲鑼 林鄭月娥:推動人幣國際化重要里程碑

中國9月汽車銷量跌20% 新能源汽車產銷升1.5倍

恒生前「一姐」鄭慧敏離世 周內舉行安息禮拜

【有片:選股王】普拉達盈利有望改善 短線或於45至50元上落

中央巡視組對銀保監會及大型國有銀行等開展巡視

恒指半日259點 恒科指瀉逾2% 舜宇挫半成藍籌最曳

A股半日向下 滬指挫逾1%

港元拆息個別走 1個月HIBOR微升

IMF執董會決定格奧爾基耶娃繼續擔任總裁

中國收緊監管 雪湖等對沖基金9月錄雙位數虧損

摩根大通CEO:比特幣一文不值 加密貨幣勢受政府監管

花樣年:花樣年中國與地產集團架構合併 成立債務與資產重組小組